kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Då har man helg nu då :)

Kom hem från skolan för en stund sen, skönt med helg nu. :)
Hade en trevlig lektion nu på eftermiddagen, lite prat och sådär.
Alltid trevligt att träffa min älskade klasskamrater. :)
'
Nu har jag lagt den blivande maten på tining, och ska ta och hänga lite tvätt tänkte jag, eftersom att maskinen är klar. :)
Och bredbandet fungerar alldeles utmärkt än, lovely ! Väntar bara på trådlösa nu.
Och eventuellt ska jag få låna en nätverkskabel av älskade Chris så länge, om dom hade en hemma som var efter mina önskemål :)
Hon skulle höra av sig senare så ska jag ta och åka dit och fika lite grann med. Myspys !
'
Älskar att Liven fungerar som den ska nu med, det är bara fööör lovely ! :D
Kikar lite på dom nu, så tänkte väl ge er en lite update om vad som händer. :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.16.45;
DC visar; Sara, Martin, Simon och Peter sitter i myshörnan och pratar lite allmänt och fyllor, Peter har lagt sig breve Simon och tar en eftermiddagsvila.
I vardagsrummet befinner sig, Gurkan, Roddan, Patrik och Roddan och pratar om kroater, brassar och någon sport av något slag.
Annie ligger i soffan och vilar lite.
Sonia ligger och sover i sovrummet, det är det man ser i sovrummet.
Resten ser man inte. :)
Men det är det som händer i BB huset just nu.
'
Nu ska jag ta och hänga lite tvätt, och sätta mig på balkongen och njuta av det än så länge fina vädret :)
'
Puss och Kram !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback