kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Worky worky !

Har inte skrivit på ett tag, va mycket när man kom hit. Och har underhållt mig själv så att jag inte ska tänka så mycket.
Spelat lite spel och fördrivit tiden, städat och torkat golv, varvat med tvättis.
Och nu då ? Vad ska man göra för att hålla saker utanför huvudet ?
Varför kan man itne bara sluta tänka på något som inte är värt att tänka på ? Som egentligen är värt att tänka på men man vill inte för att det är inge kul.
Yeye, lyssna på musik och hoppas på att natten snart är över så man får åka hem. Jag menar, sover jag så tänker jag inte så mycket inte medvetet iaf, men då är ju drömmarna där istället.
Hur fasiken ska jag göra ?
Det var inte det här jag ville ! Jag ville ju att allt skulle bli bra, och kännas bra för engångsskull.
Men nej, I'm there again !
'
Lyssnar på Hold your head up high och försöker må lite bättre, dåligt mår jag väl inte så, men tycker att det är tråkigt, och man kan ju inte hjälpa att tänka varför ? Vad är det för fel ?
Varför ?!
'
All I can ask Is, Why the hell Is evertything with You so complicated ?!
Why can't you just give me an hint on what you really are thinking, what's In your head ?
What's in your beautiful mind ?
'
Äsch, orkar inte. Det blir en kopp kaffe till, och en cigg, för nu pallar jag inte mer.
Gräva ner mig jag kanske också ska göra, åandra sidan kan jag inte göra det medans jag jobbar.
Skit också, vad ska jag då göra.
Äsch, FU !
I believe I fell for you, damnit !
'










'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback