kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

What can I say :)

Spenderade hela dagen idag med Hubbabubba med, :) Lovely !
Vi gjorde iordning lite mat sådär efter kaffet med, på tok försent men vad gör man inte när man är hungrig :)
Och så kikade vi på film, skulle kika på The Covenant, men det vart Charlie St Cloud istället, den är bra, rörande film.
Har suttit på balkongen i flera timmar, rökt och pratat om massor. Helt sjukt att det känns så bra att pratat om allt, och det kan jag göra med Hubbabubba, visst kan jag det med mina andra nära, men ändå. :)
Vi har gjort så mycket, och allt vi gör är antingen helt knas, roligt och helt lovely ! :D
Alltid är det något, har precis klivit innanför dörren nu och skriver lite här, ska ta och krypa ner i sängen nu, efter att ha varit vaken i ca 21 timmar, och sovit typ 1½ natten som var.
Men åandra sidan så hade jag ju sällksap i sängen då, det kommer jag dessvärre inte att få i natt. :(
Men hoppas på att det blir fler gånger. :)
'
Nej nu ska jag borsta gaddarna och krypa i säng, sova sova :)
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback