kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Well...

Som vanligt sitter man här, vaken klockan är halv 5 på morgonen, varför ?!
Simple, I just can't sleep, to many thoughts in my head.
'
Sitter och kikar på One tree hill, i love btw, säsong 8, jag lovade ju mig själv att vänta tills den kommer ut i box så jag kan köpa den, that's why jag inte tittade på den när den gick på tvn, but I'm a sucker, och tittar på den iaf.
Fastat, gråter, sentimentala jag.
Tänker.
'
Well, I'm afraid to love again too..
'
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen, ta med mig datorn, och kolla klart på detta avsnitt och förhoppningsvis kan jag sova sen.
'
You're In my head, every single second. I hate that.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback