kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Undrar..

Har precis duschat, vilket var otroligt skönt, men undrar om mina grannar tyckte att det var lika trevligt.
Well, I don't give a fuck, really. Jag måste ju få duscha när jag vill, det är inte direkt så att jag hade högsta musiknivån på heller, ingen alls om jag ska var ärlig.
Äsch, det är ett fritt land, kom och klaga då om ni ska vara petiga ;)
Jag är nöjd jag har duschat.
Kollade klart på filmen innan doch därav vart det senare än jag tänkt mig. :P
13 going 30, va ett tag sen man såg den, rätt bra :) Lite söt :)
'
Köpte ett nytt slags schampoo+balsam när jag var och handlade i fredags, testade det nu och får se vad mitt hår tycker. :)
'
Det luktade massa gott iaf, och luktar gott än. Men vi får väl se, tror inte så mycket på det som står på flaskan, har aldrig gjort det, jag menar inget kan fixa ett skadat hårstrå, inte ens schampoo möjligtvis lim.
Men annars gå och klipp dig, anti-frizz okej, det kan jag ta, men inte det andra.
Yeye, nej om man skulle ta och gå ut och ta sig en cigg, och sen krypa i säng, idag gör det inget att jag är vaken länge, ska trots allt jobba natt imorn, dock en singel natt, men det går bra det med. :)
'
Why can't I breathe whenever I think about you
Why can't I speak whenever I talk about you
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback