kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Underbart !

Massagen var totally underbar ! Kändes hur bra som helst i ryggen. Ojah !
Vart en cigg, eller jag tog en cigg, och en pratstund med Tessan efteråt, sen hem, hålla sig vaken !
Kaffe vart det maaaassor, och så har jag kikat på PH och så har jag lagat mat, i brist på fantasi och överhungrig så vart det köttfärssås och grönsaker idag, gick ner, var dom inte så hungrig när jag väl skulle äta. Attans.
Klämde i mig det iaf, och sen vart det en pratstund med ett mindra happy Linda, så åkte och hämtade henne, så nu har vi gjort oss iordning, och ska snart sätta oss på ballen och ta oss en kaffe och en cigg.
För sen blire åka på cross tävling. Kan bli spännande. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback