kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trevlig kväll, som vanligt ! :D

Kom ut till Onslunda, och dom höll på och dona hemma.
Men vi pratade en sväng och sen vart det lite film, men kunde inte koppla in hårddisken i tvn utan hdmi kabel så vi fick titta på andra filmer så vi hade Rush Hour maraton, 3 filmer :)
Det var ganska så jätte roligt, och vi skrattade en del. :D
Natta höll på att somna till sista, i slutet med, dåligt av henne hade ju kunnat titta klart åtminstone.
Men när filmen var slut så behav jag mig hemåt, skickade sms till Tobben som hade velat haft lite kaffe tidigare under kvällen när jag inte var hemma, skickade och sa att jag var på väg hem då.
Så får snart besök här hemma i min ensamhet. :)
Kolla på film och bara umgås, alltid trevligt, så om jag inte skriver mer så skriver jag G'natt nu ! :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback