kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tråkigt att göra ingenting.

Japp, så jag satte igång med städandet istället, så nu har man det rent och snyggt här hemma igen, jag kan ja, när jag väl sätter igång, men den energin jag har nu så skulle man ju kunna springa ett marathon typ, om man hade orken till att springa vill säga ;P
Men kanske tar mig en promenad senare, ska äta mat först, kan ju bli så att man blir helt förslappad efter maten med.
Men nu är jag alldeles för hungrig för att få på promenad !
Städningne gick rätt fort, med rätt och bra musik i högtalarna så går allt mycket fortare, och får man dessutom dansa omkring i sin otroligt sexiga pyjamas så blir det ju ännu bättre, och ja, jag har fortfarande på mig min pyjamas, vet bara inte varför jag kallar den pyjamas då jag aldrig sover i det, men har det när man har vaknat och så :)
Så ja, men den är skön. Skulle kanske ta och införskaffa mig en onepiece, rätt sugen är jag :)
Tänk va mysigt det skulle vara och ha den på sig en söndag när man bara går hemma och myser, :)
'
Bild lånad från www.ziperall.se
'
Visst skulle jag passa alldeles utmärkt i denna ? :D
Funderar på att beställa den, hihi, enligt längden så ska jag ha en xs, aaaajoo shenna, men enligt måtten ska jag väl ha en L :)
Så får väl se om jag tar och beställer en :)
'
Nej nu ska jag ta och laga mat, för nu skriker magen, inte så konstigt när man inte har ätit något idag.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback