kategoriserad i » Musik ♫, ♥ Musik, inlägget är kommenterat 0 gånger

Toppen - Vad söt du är

'

[Ref x2]
Vad söt du är du är underbar
jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
för du är underbar
'
[Vers 1 - Toppen]
Fom! Solen skiner allt är frid och fröjd
men så plötsligt så fastnar min blick [ah!]
där går hon gatan fram
jag undrar vart nånstans
ska hon ta vägen nu [vart ska hon ta vägen nu]
jag vandrar fram och säger hej mitt namn är
ska vi ta sällskap vägen fram du och jag [ja vi går]
vi kan göra vad du vill nu
eller väntar du på någon speciell [väntar du på någon speciell]
hon säger hejdå du kan dra härifrån [hejdå]
jag känner inte dig och du, du känner inte mig
så hejdå du kan dra härifrån
jag tittar upp och ler och säger bara sanningen
'
[Ref x2]
Vad söt du är du är underbar
jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
för du är underbar
'
[Vers 2 - Toppen]
Jag menar ba varför ska du stå här för dig själv
när du och jag kan göra någonting tillsammans
o vi kan vandra vi kan skratta vi kan hålla om varandra
och tillsammans kan vi få tiden att stanna
när du är här finns det inga problem
det regnar men jag har solsken varje gång du ler
en morgondag som inte existerar
för jag tror på hoppet vi kan se på solnedgången
'
[Ref x2]
Vad söt du är du underbar
jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
för du är underbar
'
Vad söt vad söt
'
[Ref x2]
Vad söt du är du är underbar
jag skulle göra vad som helst för att få lära känna dig
för du är underbar


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback