kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tjohohej !

Jahapp, då var denna natt snart gjord med. :)
Bakat har jag gjort utöver det jag ska göra ofc ! :)
Lägger ut bilder när jag kommer hem sen. Om ca 45 minuter får man åka hem, och då är man klar med nattarbete för denna gång, några lediga dagar :)
Får se vad man hitta på för bus då, eller om man bara slappar, idag ska jag försöka gå upp tidigt, och åka in oc handla lite grann, ska försöka få med mig någon så jag slipper åka själv, ska försöka hitta på en present till Lillasyster med, jag vet ju vad jag fick av henne, så man får ju klura ut något fint till henne med som man vet att hon kommer att använda :D
Tåls att tänka på. Mat ska jag försöka handla med.
Bra saker, nyttiga saker, inget som jag inte ska äta, för det har jag hemma ligger sen jag började med dieten, som jag följt lite lätt. Det är svårt när man jobbar natt, men jag försöker och äter inte så mycket onyttigt, okej, jag åt en muffins nu i natt, eller en halv. Men annars försöker jag vara utan. :)
Jaja, nej om man skulle ta och ta sig ett glas vatten. :)
Och invänta dagpersonalen :D
'
Puss och Kram !










'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback