kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

They just looove me !

Haha, :)
Natten gick bra, sista delen, lite trött men mys med en liten Jack Russel så gick det bra :)
Alltid trevligt att sitta och prata med morgonpersonalen med, ta sig en kopp kaffe och skratta lite :)
På vägen hem, ja :P
Omkörning gjorde jag, och ja jag kör ju som en biltjyv som dom flesta säger ;)
Och poliserna ääälskar mig, vart stoppad på vägen hem från jobbet, jäkla civilare, fast hade det ju på känn att det va en civilare därför försvann jag inte som jag brukar göra, men vafasen han låg i 80.
Körde om han i Mälbyn och han stoppa mig i Vettsta vid 70 kameran, ajsing tänkte jag.
Men han var trevlig. Och jag slapp böter, haha jag kanske är lite söt ändå :)
Underbar morgon, nu blir det duschen och sen ska jag försöka sova lite med allt mitt adrenalin :D
Ledig några dagar nu med. :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback