kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tack för att du finns !

Händelserik kväll/natt, egentligen inte, men känns så.
Det kändes även fast det inte borde ha gjort det.
Pratade med Linda om det, hon finns alltid där för mig, vad det än är. Hon säger rätt saker vid rätt tillfälle, får mig alltid att må så mycket bättre än vad jag gjorde innan.
Jag älskar henne för det, för att hon finns, för att hon ställer upp när jag behöver henne !
'
Jag är förvirrad, varför ? Du förvirrar mig, You're messing with my head.
I can't think right. Get out of my head.
Lika bra kanske, vem vet. Ingen kommer att få veta heller.
Och du kan inte förlora det du aldrig har haft.
Anyways, You think you know me now, but you have no idea.
Jag är inte den du tror att jag är, jag är bättre, så mycket bättre. Och kan du inte se det, så är det din förlust inte min. Även fast ja.........
'
Nej, ska kolla på ett avsnitt till av OTH, om det bara blir ett vill säga. Har inte så många kvar.
Sen ska jag försöka vända på mig, släppa tankarna och sova. I sängen !!!
This ends now !
Förvirrad och lite besviken.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback