kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tack för att du är ärlig.

Well, yeye, jag är inte förvånad. Men jag uppskattar ärligheten.
Jag ska inte sjunka igen, det här ska inte förstöra mig. Jag kan gå vidare. :)
Jag har så mycket som får mig att bli glad, även fast en del av det är borta nu. Men jag har mycket kvar.
Du känner inte mig än, du vet inte vem jag är. Jag var nervös, vilket du orsakade. Du gjorde mig nervös.
Tack för att du är ärlig.
Jag är inte den personen jag visades vara då. Men om du väljer att tro på det så är det upp till dig.
You didn't give me a chance to prove I'm real.
Jag fick inte rättvis chans, men jag fick en eller hur.
Många ångrar något dom har gjort, men jag ångrar något jag inte gjorde.
För fick jag göra om det så skulle jag göra det jag ångrar att jag inte gjorde. För jag ville ju, men ändå gjorde jag det inte.
Men jag vet iaf att det betyder något, sättet du kom hit på. Det var ju en bit men du kom ändå. För min skull.
Och när du var utomlands, det betyder något, annars hade du inte suttit där nere och pratat med mig, medans du hade all chans i världen att prata med någon annan. Men ja.  :)
Jag var ärlig när jag sa det jag sa till dig när du låg breve mig, but I guess you weren't.
Jag tar det, ungefär som en käftsmäll, men jag tar det. :)
Oavsett vad så tycker jag att du är fin, och jag skulle gärna lära känna dig bättre.
Something tells me you are worth It.
'
Men jag uppskattar att du är ärlig, tack för det.
'
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback