kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Surprised ? - I'm not !

Sov alldeles för länge idag, eller ja med tanke på att jag somnade kl. 8 imorse så var det kanske inte så konstigt ?!
Men wth, måste skärpa mig, måste införskaffa mig en personlig väckning tror jag, och kanske ett personligt sömnpiller ?
Eller så kanske jag bara behöver Han här så man kan sova normalt ?!
Who knows.
'
Har haft Fröken L här på besök en sväng, pratat med chefen, höll på att bli inbeordrad, vart det, sen behövde jag inte, pratat med Linda och nu dricker man kaffe och sitter här.
Kanske ska ta tag i detta och städa ? Jag har ju inget bättre för mig ;)
Damma, dammsuga, torka golv. Ojah, I'm on it.
Först - musik i högtalarna, så man har lite go i det hela.
Sen - kör bara kör !
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback