kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Spenderade dagen med Hubbabubba !

Ja alltså inte, tuggummit utan min Hubbabubba, min underbara Linda ! :D
Som jag skrev tidigare så åkte jag och hämtade henne, vi kom hem till mig.
Började färga håret på mig, och ja jag vart nöjd, dock ovan men jag vänjer mig. Bild på det kommer imorgon.
När jag sköljt ur det och tvättat lakan och så, så lagade vi lite mat, jag kirrade köttfärsen, och hon kirrade grönisarna, så det vart Tacos med grönsaker, dock utan brödet och chipsen, ala LCHF way, you know.
Men det var gott det med, och mätt vart man, är fortfarande äckligt mätt, och då var det jäääätte längesen vi åt.
Vi kollade på film medans vi åt, Life as we know It, den är bra. :)
Kanske ska skriva om den i ett eget inlägg, :)
Efter film, så hängde jag tvätt, och så åkte vi ner till OK för att handla mjölk då vi var kaffe sugna och mjölken olyckligtvis tog slut, och Ica hunnit stänga.
Osminkade och ljuvliga så åkte vi ner och handlade, träffade M där nere, pratade en stund med henne.
Sen hemåt, och på med kaffet, kollade klart på filmen som vi pausat väldans många gånger, drack kaffe.
Och så rökte vi massor emellan, som det brukar vara. :)
Fixade även massa låtar då jag även passade på att rensa bland mina låtar, det slutade med att jag tog bort 427 st, och har då 424 stycken kvar. :O
Har en mapp till jag ska rensa i, men det tar jag en annan gång, orkar inte engagera mig i det just nu. :)
När vi va klara med det, och klockan närmade sig 02.00 så packade vi ihop och jag körde hem Linda.
Kom hem för en stund sen, ska ta och bädda iordning sängen nu tänkte jag, och så duscha en snabbis, det är ett måste innan man kryper ner i en renbäddad säng. :) Viiisståå ? :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback