kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Soon time for some hard work work !

Yes, :)
Pratat med pappa har jag gjort, och så har jag duschat och så har jag lagat mat så allt är klart nu, så jag ska väl bara ta och byta om och bege mig ut till Kölinge en sväng, pappa ville kika om färgen han har köpt, på ett annat ställe där han beställt ifrån, passar min bil.
Annars så får vi helt enkelt vänta till nötterna på firman kommer tillbaka från semestern, nödvändigt, måste man ta semester samtidigt ?! Vad gör det för bra för affärerna liksom ?
Aja, nej man ska kika det iaf, :)
Då får jag ju även se hur det ser ut på grannens tomt där, dom fick gräs idag nämligen så det ska bli spännande att se det :) Och få se hur altanen till Mayas lekstuga ser ut i dagsljus :P
Återkommer lite senare med, Dag 15: Kärlek.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback