kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Ser ut som att det blir fint väder idag med.

Japp, vaken asusual, I wonder whyy ?!
Yeye, har kikat på film eller ja, kikade inte så mycket filmen var dåligt och jag orkade inte stänga av den och byta.
Så har suttit och kikat på skärmen istället, spelat lite, lyssnat på musik, tänkt massor..
'
Gråtit en skvätt till, typ 4e gången eller 10e kanske.
Det brast totalt för mig idag när jag var på väg till Kölinge, då vare bara 5e gången.
Gjorde misstaget att lyssna på I'll be missing you... =/
Det brast bara jag hörde "goes out to everyone who has lost someone they truly love" första meningen i hela låten, kunde inte hjälpa det, inte heller hejda det, sjöng med per automatik, tårarna bara forsade ner..
Jag älskar låten, och idag gjorde den mig lite extra sårbar.
'
'
"It's kinda hard with you not around
Know you're in heaven smilin' down"

'
I'll miss you 'til my heart stops beating !
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback