kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sad movies - just my thing.

Sitter, eller ligger och kikar på PS, I love you.
Älskar filmen, men sentimental blir jag ju, som vanligt då med andra ord. :)
'
Har även hittat en hemsida på nätet där man kan titta på filmer, som inte har kommit ut än, dock utan text men det funkar ju det med.  :)
Ska se vilken jag kikar på sen. :) Det återstår att se.
Har även pillat med en ny header, eller ja, samma header men andra bilder. Jag tycker om min design därför vill jag inte ändra den. :)
Men när jag vill, så kommer den nog inte  att se så jätte annorlunda ut, 'cause I love it ! :)
'
Nej kolla klart på filmen och sen får man se vad man hittar på. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback