kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Laddar för natt 2 av 3 :)

Har suttit och kikat på PH, och nu sitter jag och kikar på en repris av Cougar town, har sett avsnittet förrut, då dom har typ maskerad fest och så.
Gjort mig klar för nattens arbete med, så det är bara att byta om sen och bege sig, tänkte passera förbi Vallby innan jag anländer till arbetet :)
Natten som var så bakade jag lite, eller jag och introt jag hade med mig under natten.
'
'
Det vart matmuffins, med os och skinka i :) Dom vart jätte goda, eller ja, jag smakade bara en. :)
Men morgonpersonalen uppskattade dom med, tyckte att dom var goda. Så då vart dom väl det. :)
Man får väl vad jag hittar på för skoj i natt, om jag har tråkigt, eller ja om det är så lugnt att det inte finns annat att göra. :)
'
Snart dags att bege sig. Byta om och bara vänta på att få åka. :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback