kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Kvällen vart trevlig !

Yes, köpte lite cigg till herrarna och sen behöva jag mit ut till Kölinge, där alla satt och hade det trevligt :)
Vi skrattade och pratade massor, och hade trevlig som satan.
Lyssnade på musik och mös. En jätte trevlig kväll :)
Men det går ju alltid fort när man har trevligt. Natta och Jocke åkte hemåt, Rocco med ofc.
Frida åkte hon med då. Så då vare bara jag, Pappa och Thomp kvar. Men efter en stund kom Helena och Raggediragg över, och pratade en stund :) Ofantligt trevligt :)
Vi gick över och kikade på den nya gräsmattan och Thomp och Carro, och på altanen på Mayas lekstuga :)
Vart så fint såå ! Kommer blir skit bra det där när allt är klart :D
'
Nu är man hemma igen, drog om till myskläder på engång, och nu hade jag tänkt bädda ner mig i soffan med en skål med lite popcorn, ja idag fuskar jag lite men det är lördag, och så ska jag ta och kika på en film hade jag tänkt :)
Får se hur många det blir innan man slocknar :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback