kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Jag kan det här med övertid, typ.

Japp, har typ tillbringat hela tiden här i soffan, pratat med Han en stund på sms. Men ja, jag vet inte, du kanske inte är den personen jag trodde att du var ? =/
Vad vet jag.
Annars har jag lyssnat på Daniels nya låt, Förlåt. Älskar'n !
'
'
Suttit och läst lite annat, och så har jag spelat lite grann, tänkt på allt annat än det jag vill tänka på.
Shit happens right ? I'm used to it. And I don't think It ever will change, unless He proves me wrong.
Yeye, ta inte ut något i förväg, har inte gjort det men ändå känns det lite, kanske lika bra.
Ska kanske vara själv. Då slipper man allt.
Men det är ju inte helt fel med sällskapet. Där Han har gett mig signaler, som man tänkt varit bra, men vad ska man tro ?
Äsch, biter i det sura äpplet och tar ett steg framåt. It can't be that bad.
Men vissa saker gör jag bara inte.
Ett steg framåt, ett steg upp.
'
Why Is evertything with You so complicated ?
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback