kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm back, atleast right now !

Ja, dagen vart ju gjord den med, och jag hade saker för mig som jag sa.
Åkte ut till Kölinge, kramades med Maya, och så hjälpte jag Thomp att stryka hans skjorta och så begav vi oss in till staden och eftersom att det funkar att åka 288an nu så tog vi den, men filk envisades med att köra 50 så det va väl bara att gilla läget.
Kom fram iaf, släppte av Thomp och så åkte jag mot Rasbo igen, stannade i Vallby handlade lite och sen tillbaka till Carro och barnen.
Åt min sallad och så vart det lite gos med Maysa, och lite grann med Lisen med.
Duschade Lisen med, då hon behövde svalkas av lite.
'
'
Töööt bebis ! :D
'
Lisen skulle sova, och Maya var trotsig. Men efter ett tag vart det sängen för henne med och vi tog oss en kopp kaffe och så.
Sen kikade vi på projektet och bestämde lite bilder och sådär.
När det var färdigt så ringde Thomp, 21.30 var klockan. Och då ville han hem, :P
Chockade vart vi båda två men visst jag åkte in och hämtade honom, släppte av honom hemma, och sen mot staden igen, försökte få tag på Taantyy men dom sov stenhårt, så jag ringde Lillasyster istället så åkte jag ut dit en sväng, där va Tessan och Frida med, Natta och Jocke med ofc. Dom drack, inte Jocke då eftersom att han går på antibiotika. :)
Så han och jag var nyktra, men hade trevligt iaf. :)
Vart hemfärd där efter ett tag, kom hem satte mig vid min älskade datorn och kikade lite grann.
Och nu är klockan heltplötsligt 4 på morgonen, ajdå.
Ska ta och kila i säng tror jag, och har nu uppdaterat med två dagar i listan eftersom att nattjobbet stör lite, men ni får era dagar iaf :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback