kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I succeeded :D

Jag har lyckats hållit mig vaken tills nu, bra gjort. Trött har jag varit men vaken är jag, sitter och tittar på Twilight.
Nu är det New Moon, det va ett tag sen jag kollade på dom filmerna så tyckte att det var dags nu.
Älskar dramat mellan Jacob, Edward och Bella. Och väntar med spänning på 4e filmen. :)
Men väntar iofs på Transformers 3 och Fast five. Dom kommer väl ut på nätet snart dom med, hoppas jag iaf. :)
Och sen väntar jag ju på One tree hill säsong 8 med. :)
'
Ett jäkla väntandes här tycker jag :P
Men men, den som väntar på något gott väntar alltid för länge så är det ju.
'
Har jag väntat sen den 3e April på Honom, då kan jag nog vänta lite till :) Bara jag får träffa Honom snart så är jag nöjd :)
'
Nej ska kika klart på filmen, och lägga mig i sängen, försöka sova lite :)
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback