kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

I always keep what I promise !

Oh yes I do ! :D
Kommit hem, landat lite kikat på ett avsnitt av PH spänningen stiger, har ett till jag ska kika på när jag skrivit klart här :)
Min dag.
Efter det underbara samtalen från min lilla bästis, Maya Rickdorff så åkte jag ju ut till Kölinge :)
Möttes av en ivrig och glad Maya. :)
Pratade lite och efter lite tjat och iver så hoppade jag och Maya i poolen, 27 grader man kan ju inte klaga :D
Badade och busade massor, skrattade nästan så att hon kiknade min lilla strumpa ! :)
Efter en stund klev vi upp, visst att det var varm och skönt i vattnet men inte när man klev upp.
Vart lite mys och så då, och jag åt min mat jag tagit med, duktig jag med dieten känner jag. :)
Maya busade lite med Lisen, och det var lite kul faktiskt :D
'
'
Sen kom Thomp hem med mat till dom :)
En stund efter maten så skulle Maya och Carro bada, så jag fick ta över Lisen för en stund. Jag gav henne vällingen med, och det gick bra :) Lillsnuttan ! :D
'
'
Vi satt och mös massor medans mamma och syster badade, hur gosig som helst.
När syster och mamma kommit upp så var det dags för nattning av lillan, la ner henne för att byta blöjan och hon vart hysterisk, för att jag la ifrån mig henne, hon ville verkligen inte det.
Böt blöjan och sen fick hon komma upp till mamma och vart lugn efter en stund.
Och så vart det nattning av henne. Hur trött som helst så hon somnade väl på engång, lillan :)
Den stora däremot mös jag massor med, virade in oss i en filt och satt i stolen på altanen och mös massor, :)
Borstade ut hennes toviga hår och sen vart det nattning av henne med, vi borstade tänder och så kröp hon ner i sängen och jag hjälpte henne att slå igång en film.
Så låg hon där och mös, sa godnatt och så gick jag ut till dom andra igen, var dock tvungen att klä på mig lite för vart så jäkla fryssen.
Thomp byggde klart altanen med staket och så, fin fint vart det. Jag fick i uppdrag att måla, så det gjorde jag massor, tog lite tid då det var lite pill och stoooor pensel, men när man väl kommit över det så gick det bra, tog några timmar, men jag och Carro hade trevligt där ute medans vi målade båda två :)
'
'
När det äntligen var klart, och fint, vart det, gulligt med för det var så litet, så plockade vi undan, klockan var ju ändå runt 1 när vi var klara, och så åkte jag hemåt.
'
Dålig bild, då det var lite mörkt när vi var klara, men fint var det iaf :)
'
Kom hem, böt om på engång, och slängde allt i tvätten.
Slog igång tvn, och satte mig i soffan, kollade på PH som jag sa, och drog en filt över mig.
Nu har jag uppdaterat er med, ska ta och gå ut på balkongen och ta mig en cigg nu och sen kika på det andra avsnitten av PH :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback