kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Home atlast ! :D

Iiiih ! JAG SAKNAR ER ! Hur ska detta gå, flera månader kvar innan vi ses igen ju. Men förhoppningsvis så ses vi snart, det ska jag banne mig se till ! :D
'
Åååh, så trött jag är, vet knappt vad jag heter, vad heter jag ?! :P
Det gick fort hem kan jag lova, racea med mig själv då ingen annan ställde upp, och ja, jag vann faktiskt ! ;D
Omkörningar så det heter duga, oj oj, om herr blå sett mig aj aj aj, då hade jag inte haft kvar mitt kort. :S
Men dom såg inget, och det dom inte ser lider dom inte av, eller jag. :P
Men vatusan båda långtradarna va ju ivägen, och bilen med släp och bilen med husvagn, och dom andra 5 bilarna jag körde om, inte konstigt att det tog 17 minuter från att jag åkte från parkeringen på jobbet tills jag parkerade bilen utanför på parkeringen. :P
Yeye, man måste vara lite vågad här i livet :D
'
Äsch, nu sitter jag och babblar, men nu blir det sängen. :D
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback