kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hemma igen !

Ja men bara för att man är ledig så betyder inte det att man måste vara hemma. :p
Nej Natta ringde och väckte mig, eller ja vaknade första gången kl.12 ringde då Han som var sagt, men inte fasen svarade Han heller, vilket jag inte trodde att Han skulle göra heller så.
Somnade om och sov tills Natta ringde.
'
Vart bjuden på mat där, och tårta firade hennes dag tidigare, hon fyller ju imorn så ska försöka dra mig in till stan imorn och handla både mat och present till henne. :)
Får hitta på något roligt :)
Har en liten plan som kan bli hur kul som helst. :D Haha !
Mös lite med Lala(Charlie) gjorde vi med :) Medan Jocke skruvade upp nya takfläkten :)
'
'
På vägen hem, så stannade jag i Skyttorp och drack kaffe hos Danne och Annso, pratade en massa och rökte lite. Trevligt, man gör det ju inte så ofta.
Men nu är man hemma igen, ska ta och kura ner mig i soffan tänkte jag, om en stund iaf, ska skriva inköpslista först :)
Sen blir det först Ph och sen en film :D
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback