kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hemma igen - trött !

Då har man tillbringat några timmar i Kölinge, kom hem för en stund sen, har kikat in facebook en sväng.
Så jag ska väl uppdatera er lite, med lite bilder med tänkte jag väl, och skriva lite å :)
Hann komma ut till Kölinge säga hej till mamma och pappa, och Amanda var där hon å.
Jag fyllde på lite spolarvätska i bilen och kikade vattnet.
Hörde att Carro ropade på mig, så jag gick över och sa hej.
Kramades massa med Maya ! :D
Och efter en stund fick jag gosa med Lisen med. :)
Lite trött, eller ja helt slut, gosade massa, så mysig.
Maya hade gått över och lekt med Amanda.
'
'
Jätte trött bebis som sagt :)
Pappan och Maya badade och busade som tusan, då passade man på att mysa extra mycket med lillfisan.
Böt blöja på henne, och sen vare dags för henne att krypa i säng.
Och jag gick över till mamma och pappa och åt lite, mums, kött och sallad gott satan ! :D
Och efter maten vart det en kaffe på altanen hos Thomp och Carro.
Pratade lite och så vart man satt i arbete, böt yrke för ett tag och agerade målare, gick kanon det ju. :)
Kanske valt fel yrke ;) Haha, knappast.
Målade på satan, men så började det regna, så då gick vi in, kikade på tv, jag borstade Carros hår och återställde datorn.
Sen vart klockan mycket och det var dags att åka hemåt.
Och nu är man hemma :)
Ska väl ta och slå igång en film snart hade jag tänkt.
Tyvärr så glömde jag helt bort att kika efter mitt fotoalbum, attans snablars, men får kika på det en annan gång :)
'
Stay tuned for; Dag 23: En sommarbild
'
Puss och Kram !


'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback