kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hemma :D

Eeeeller ja, har varit hemma ett tag nu, kom hem och det första jag gjorde när jag klev innanför dörren va, efter jag tagit av mig skorna, å gå in i badrummet öppna tvättmaskin och ställa mig och hänga tvätt. :)
Ja jag vet, jag är skadad borde sova redan nu.
Men ja, tvätten måste ju hängas den med, för den gör ju inte det själv. :P
Men nu så, nu har jag fastnat framför tvn med, braa jobbat Mickan ! :P
Ska ta och krypa ner i sängen snart.
Och appropå vad jag lovade angående det här , så kan jag inte gör så mycket åt saken just nu, för jag har inte fotoalbumet, som jag trodde att jag hade, hemma.
Men ska åka ut till Kölinge imorgon skulle jag tro, så då kan jag sno med mig det hem :)
Och då lovar jag massa bilder på mig som liten skit :D Haha ! Ni får ursäkta väntan, men den som väntar på något gott. :P
Haha, nej men nu är det dags att krypa i säng, så g'natt ! :D
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback