kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Heldag med äventyr :)

Har spenderat större delen av kvällen i Kölinge, först träffade jag på Lillasyster och svågern som var på besök hos mamma och pappa, träffade förstås mamma med, pappa låg och kollade på tv han, latisen.
När dom åkte, så gick jag över, där Maya och Markus badade för fullt, Thompo och C'lin höll på och röja inne, nattade lillan och så, medans Hanna röjde utanför :)
Nattade Mays med. Och så vart det kaffe och prat, och massa trevligheter. :)
Skrattade massor, som vanligt. Allt blir så tokigt ibland. :)
'
Det vart mörkt och dags för Thompo att göra sig klar, duscha och så.
Sen åkte vi till staden jag släppte av grabbarna vid flurran och så åkte jag och kikade läget.
Pratade med Herr J, men han var feeett boring. Pratade med Herr P, men han var också fett boring som va på krogen.
Så ja jag underhöll mig på annat sätt, åt lite då jag inte ätit på hela dagen, kände mig en aning grinig. :P
'
Boninen ringde, och ville säga hej, efter han och Herr P varit på krogen, så han, herr P och M kom upp till Gränby och pratade lite tog en cigg, och självklart lyckades den tjocke faaen ha min backspegel ur lee. :P
Tjocko, :P Men han fixade det iaf.
Sen åkte dom hemåt, vilket var ännu mer boooring, men Thompo ringde en stund efter som tur va så jag åkte och hämtade honom och Markus, körde hem Markus, och så ville Thompo till donken.
Messade lite med Herr P.
Och så vart det hemgång, låg bakom en väldigt långsam taxibil typ hela vägen.
Men körde om han till slut och kom ut till Kölinge, väckte herrn som somnat, som vanligt.
Och sa godnatt och jag åkte hemåt. Kom hem, det plingade på msn det första det gjorde.
Herr J, sa minsann åt honom att han var feeett boring. :P
Pratar nu med, det värsta är ju att klockan är 5 snart och Natta ringer och väcker mig kl.10. :O
Men men, får sova en liten stund iaf.
'
G'natt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback