kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hejsanhoppsanfallerrallera !

Dåså då har man hunnit med det man ska :)
Har varit ner till Ica och handlat och träffade på lovely Alex där nere, pratade en stund och fick se magen som bara växer och växer :D Underbart !
Och så köpte jag bränn-cds så nu har jag skapat en skiva till pappsen och nästa är på gång, sen åker man ut till Kölinge och hälsar på en sväng innan jobbet, för att lämna skivorna och så :)
'
Laddar för ännu en natt och det har jag gjort med att köpt morötter så jag kommer ha moröttskalas i natt :)
Nyttigt och bra, :) Man får ju lite dåligt samvete när man äter något gottigt som man inte får äta. :P
'
Jaha, ska ta och byta om snart och bege mig, sista natten laddar vi för nu, sen är man ledig ett par dagar :) Lovely !
Och sen kommer ju dagen grej vet ni, :)
Kommer då att skriva om; Dag 6: Tema ”grön”
Spännande, vet inte själv vad det kommer att bli, men det återstår att se :D
'
Time to go :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback