kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hard work work !

Vart inte som jag tänkt mig, åkte till Kölinge, vart en visit i Kölinge eller ja, innan Kölinge :)
Stannade hos H och P då pappa var där, trevligt, pratade och sådär, vart bjuden på en köttit och sallad, gott ! :)
Färgen funkade inte alls på min bil, jo om man lackar om hela bilen i den färgen :P
Trevligt sådär i regnet, var tyvärr tvungen att bege mig därifrån då jag var tvungen att åka till jobbet :)
Så ja, hard work work !
'
Pratat lite med Han, usch I feel for Him, önkar att det fanns något jag kunde göra för Honom nu. Men nej, jag sitter på jobbet, och jag förstår att Han vill va med sin familj nu. Men jag finns iaf för Honom, det har jag sagt.
Får se om man får chansen att prata lite mer med Honom sen, eller om Han har somnat. :)
Vilket jag starkt tror att Han har gjort :)
'











'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback