kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hallå du underbara sol !

Ja nu har man precis kommit hem, det vart Rasbo igår, och stannade kvar hos min vän.
Kul va länge sen man sågs, tog en cigg med Natta när jag ändå var i förbifarten, hon jobbade natt hon.
'
Kollade på film och pratade, sen vart det till att försöka sova lite. Gick väl sådär, men tillslut så, men har inte sovit så jätte mycket.
Vart väckt av min vän nu på förmiddagen, och så nu är man hemma.
Fick precis ett underbart samtal från min underbara lilla bästis :)
"Hej det är Maya, vill du kommer och bada med mig ?"
Vad svarar man på det liksom, det bara smälter i mitt lilla hjärta, ååh !
Så jag kan tyvärr inte städa idag heller, attsingen. :P
Får ta och göra det imorn istället helt enkelt. :)
För nu ska jag svida om, och bege mig ut till Kölinge ovh bada ! :D
'
Angående allt jag missat attt uppdatera om, så kommer det ikväll, I promise !
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback