kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Hääärligt !

Nysattack typ halva dagen, eller ja, min halva, typ sen jag skrev till er sist, och nu är det dags igen märker jag.
Gud vad jag älskar att vara  allergisk ! Inte det minsta kan jag säga. Huah !
Hatar att nysa, det är fan inge vidare roligt. Livsfarligt när man kör bil, och tro inte att jag lyckats hålla mig ifrån nysattacker då, nej nej, klart jag har fått nysattack när jag kört bil, det är bara att stanna i en ficka mellan nysningarna fort som satan.
Iaf, nog om nysningar och snor nu.
Kaffet är gott !
Maten va god den med, det vart en grillad köttbit, sallad och beasås :) Till det ett glas med Ramlösa ananas :)
Nu är jag väl inne på min 4e kopp kaffe kanske ? :D Mm gott !
Ska ta och gå ut på ballen och ta mig en cigg snart, och snart äre dags att bege sig mot jobbet igen, andra natten i natt sen är man ledig igen, älskart !
Tjänar bättre med pengar på att gå natt, och är dessutom ledig mer :) Kan inte bli mycket bättre :)
'
Jaha, nej ta sig en cigg och byta om sen, och bege sig mot worket !
Stay tuned for; Dag 22: Mitt beroende.
'
Går iväg och nyser lite till, säkert för 100e gången.
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback