kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Full fart hela varma dagen !

Nu är man hemma, har precis satt mig ner här i soffan och tar det lite lugnt.
Har ju varit in och handlar, först vart det gränby, kikade på Expert efter kabeln jag behöver men det fanns ingen, ofc !
Sen vart det Lagerhaus där jag köpte badankan till Natta :P
Och sen in på Miqmaq och köpte den andra presenten till henne, eller ja två vart det, tre i slutet.
Hon fick sig shotglas och en såndär flaska med polkagris så hon kan göra shot av det, och självklart en spritflaska :)
Sen vart det Willys och handlade mat, gick bra och vart inte så farligt dyrt heller :)
Efter det åkte jag till Onslunda, dom satt och åt när jag kom, möttes av en glad Rocco.
Natta fick sina presenter först den med ankan :P
Det var kul, och Jocke tyckte det var hur kul som helst han med, haha ! Han fattade liksom piken med den, Natta tyckte den va kul efter en stund hon med, :P
Sen fick hon resten, tyckte att glasen var fina :) Och det med polkagrisen va kul. :)
Och vart glad över spriten med, så det var väl rätt lyckad present trots att jag hade väldiga problem att hitta en present åt henne :)
Drack lite kaffe och pratade en stund, rökte lite. Men sen vare dags för mig att bege mig hemåt med mina matvaror.
'
Ringde Linda på vägen hem, när jag hade passerat Österby, och hon skulle komma förbi och hålla mig lite sällis :)
Jag packade in maten och donade, varmt satan vare, skönt dock när man satt framför frysen och packade in där.
Vi drack Latte när hon kom och rökte lite, pratade med.
Efter ett tag så rörde hon sig hemåt, skulle rasta Zed innan hon skulle till jobbet, så då satte jag mig här, och tar det lite lugnt.
Ska väl äta något kanske, en morot eller två. Haha ! :P
Kika på något film och bara ta det lugnt.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback