kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Förlåt, jag är disträ

Får be om ursäkt för att jag har puttat undan er och bloggen lite idag.
Men som ni vet så har denna helg inte varit den bästa för mig. Och det kanske är förlåtligt då.
'
Idag iaf, sov en stund, till och från gick upp tvättade lite kläder och bara tog det lugnt kikade på tv, höll på att avlida av värmen.
Pratade med Svågern på msn, och så kom vi fram till att jag skulle åka dit, så jag brände ut lite filmer och så begav jag mig, kom dit, till en glad, väldigt glad Jocke och en glad Rocco med.
Pratade lite och så fick jag lyssna på ljudet i lastbilen han hade fipplat med under dagen.
Sen pratade vi med Natta och så åkte vi till Vallby lämnade tillbaka en film och sen vart det Vreten i Storvreta köpte med oss Pizza och så åkte vi tillbaka, där Natta väntade.
Så vi slog igång en film, vart Marmaduke och så åt vi. Mätta som fasen vart vi, jag är fortfarande mätt btw.
Kollade klart på filmen, sen vart det rökpaus och sen vart det en film till, Fear of the dark, rätt okej, men inte allt för läskig, lika bra det kanske när man ska sova själv.
'
När den filmen var slut så vart det hemgång. Kom hem, har suttit vid datorn en sväng nu, och ska väl ta och rensa bort lite filmer som inte har varit som man hoppats på. Lägga in lite nytt och så ska jag väl kika på någon senare hade jag tänkt.
Ska även ge er Dag 10: Detta gör mig glad
'
Hörs om en stund !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback