kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

En enorm saknad ! <3

Ja, jag saknar verkligen mina små underbara hjärtan nu ! Abstinens på hög nivå !
Har precis spammat alla med SAKNAD på facebook, och måste se till att ses snart, det var allt för länge sen nu.
And It's breaking my heart ! I miss ya'll ! <3
'
En timma kvar att göra på jobbet sen får man åka hem, äntligen.
Har redan nattat Han, eller ja, om jag fick så skulle jag göra det på riktigt. :)
Men typ nattat, Han har gått av sitt nattjobb, och ligger säkert och trynar nu, gobiten !
Jag har ju som sagt en timme kvar innan jag får krypa ner. Vart en lugn och bra natt. Men nu känner man tröttheten stiger på, vill ha min säng nu.
Men får glatt vänta ett tag till :)
Slå igång lite kaffe kanske så man håller sig vaken en stund till.
'
Puss och Kram !











'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback