kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

En bra dag, trots omständigheterna.

Tog mig tre morötter och åt dom, det enda jag har ätit idag btw, och så åkte jag som sagt till Kölinge.
Började dammsuga bilen, det tog sin lilla tid, ska försöka undvika att ha hundar i bilen så man slipper allt hår. :P
Sen vart det torka av allt, hittade pappas special medel och fick det riktigt fint serru.
Tog dock en paus efter det och gick över till grannfamiljen, för att muntra upp mig lite.
Dom höll på å fylla poolen som dom satt upp idag, den nya större poolen, Tjockis som jag har som smeknamn på honom, kom med traktor och vattentank och så fyllde vi på.
Drack kaffe och jag mös massa massa med lilla Lisen som älskar mig nu :D
Och mös självklart med mitt älskade troll som alltid lyckas få mig på bra humör och får mig glad, min älskade lilla Mays ! <3
'
Maya ville att jag skulle natta henne, så de gjorde jag, vi borsta tänder, och klädde av oss, eller ja hon, och så sa hon godnatt till mamman och pappan, så hjälpte jag henne att slå igång den nya filmen hon köpt, så låg hon och kikade på den tills hon somnade.
Efter det så gick jag över och gjorde klart med bilen, torkade klart innuti och sen vart det avfettning i fronten där alla roadkills lyckats ta självmord, och så tvättade jag den.
Ren vart han, och fint när jag putsade lite mer. Testade även en ny grej, för att se hur det ser ut på mig bil, har inte riktigt bestämt mig ännu, det kanske blir bra när man vant sig.
'
'
Det är ju en annan sak att måla i på en lastbil där däcken är bra mycker större, och texten större med det, men I gave It a try.
När jag va klar med det pillgörat så gick jag över igen och pratade lite, fyllning av poolen var igång igen, och det gick ju framåt iaf.
Pratade lite grann och skrattade massor, underbart att skratta idag, när man mådde så dåligt på förmiddagen.
Tack för det, tack för att ni finns ! <3
'
Nu är man hemma igen, äta ? Nja varför det.
Ska kika på film tänkte jag, och ta det lugnt. För det händer inte så mycket annat.
Spela lite kanske, lyssna på musik :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback