kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dammigt med bra kul !

Vart en tur till Löhammars gård, och där va det folk kan jag ju säga, ojah !
Parkerade i högt gräs mitt på en åker, sen traskade vi en bit för att komma in till depån där grabbarna var.
Rätt nervösa, men duktiga !
Gick dessvärre inte så bra för dom första heatet då den ena fick motorstopp och den andra tappa växlarna.
Men dom var duktiga ändå ! :)
Dammigt sattan vart det må jag säga, huah ! Man nästan längtade hem till duschen då och där.
Men det var helt klart hur kul som helst, och klart värt 100 kr för att komma in.
Det var gräsbanetävling med, Cross, Sidovagn, Quadracer och Veteranheat. :)
Tog några bilder men då det var dammigt och svårt att se, och så har man inte världens bästa kamera till det, men jag försökte, tänkte jag lägger upp dom :)
'
'
Det va inte många, men några :) Dammet bara flyger omkring. :)
Kanske skulle ha filmat lite men nej det hade jag ju inte i tanken, ;)
Men det va kul, och skulle lätt göra om det !
'
Sidovagn såg bra kul ut, kanske ska ta och börja med det ;P Haha !
'
Tog sig en stund att komma ut från parkeringen, men sen rullade det på, kom hem, slog på kaffe och jag intog duschen, vilket var väldigt uppslattat ! :D
Linda har precis duschat hon med, :)
Nu blir det en kaffe och en cigg :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback