kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Dagarna går fort.

Kan inte säga annat än att dagarna går fort när man sover länge på dagarna, klockan är redan 22.30 liksom.
Tyckte att den nyss var 18.00.
Iaf, vart inte som jag planerat, pratade med Taantyy i telefon efter jag skrivit inlägget, pratade massor och länge. :)
När vi lagt på så började jag ordna med maten, som jag kommer skriva om i ett separat inlägg då det har med dieten att göra :)
Nu har jag även diskat undan allt, skönt att ha det gjort så man slipper se högen av disk i köket, och så kan man sätta sig ner och ta det lite lugnt. Utan att veta att disken skriker efter mig i köket :)
Skulle behöva en karl som hjälper mig med disken, Han har ju sagt att kan gärna gör det, så upp till bevis någon dag helt enkelt :)
Regnat har det gjort med, dundrade på bra och blixtrade gjorde det med.
Så nu kan väl folk sluta klaga på att det är varmt och så, nu har ni fått ert regn. :)
Ge mig sol när jag är ledig :D
'
Ska ta och sätta, eller nej, lägga mig i soffan och kika på film nu hade jag tänkt.
Vilken det blir har jag inte riktigt bestämt ännu, det visar sig :)
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback