kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Creepy - totally not !

Jag tycker om spökena, dom håller mig sällskap :)
Appropå det, så spelade jag ett creepy, totally not, spel på spela.se, escape elm street, haha ofc med walkthrough, not so creepy. :P
Men jag klarade det, vilket inte var så konstigt btw med tanke på att jag hade hjälpen :)
Nej nu har jag lite sällskap begär, då menar jag inte my ghosts, real person. Så min kollega får lida en stund :)
'
Letar fortfarande efter lista, men har inte hittat någon bra ännu, vet ni någon så kan ni ju lämna en kommentar, om vad ni vill att jag ska skriva om, för jag vet ju att jag har några läsare, kanske inte så många som man vill ha, men iaf över 10 st. Lämna ett spår, snällarååå ! :D
'
Puss och Kram !











'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback