kategoriserad i » Blogg-listor, ♥ Blogg-listor, inlägget är kommenterat 0 gånger

Blogg-lista

1. Jag är rädd för: Spindlar, på riktigt ! 
2. Jag vet inte vad: Kärlek är, inte på riktigt. Varje gång man tror att man vet, så visar det sig att det var en lögn. 
3. Jag har haft: Svårt att lita på personer.
4. Jag har ingen aning: Om hur man mekar med en bil, då är det tur att jag har min älskade pappa som hjälper mig ! :D 
5. Jag är en expert: På att alltid vara vaken för länge när man egentligen borde sova.
6. Jag drömmer: Att få känna lyckan, på riktigt, verkligen få känna hur det känns att vara riktigt lycklig.
7. När jag är: Min älskade Lillasyster mår jag alltid bra, hon får mig alltid på bra humör och vi skrattar alltid ihop :)<3
8. Jag är inte: För att misslyckas, man måste misslyckas för att kunna lyckas. :)












'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback