kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

BLIXTAR OCH DUNDER !!

Booojaaah !
Det dundrar på rätt bra här utanför, woho, blixtar och dundrar. Låter som att någon är jätte arg.
Den slog ner här utanför någonstans för en liten stund sen, fyyfasen va det lät. Lät ungefär som att man kasta typ 100 stenar på ett plåttak, fast typ 100 gånger högre och starkare. Mäktigt !
Och kort därefter så dundrade det på utav bara fasen, det ligger nog nästan precis över här just nu.
Shulululu. Rätt mys ändå, är inte den som är rädd för åskan eller blixten, så länge den håller sig på avstånd och jag är inomhus. ;)
Rätt mysigt dock att stå i dörren och kika ut. såg en jätte fin blixt när jag kikade ut för en stund sen, den var så märkbar. Såg precis hur den gick och hur den såg ut, men jag och mitt sego hann ju inte få upp telefon och ta en bild. Men wow säger jag bara. Hoppas den inte skrämmer livet ur mina pensinärer bara.
'
Nej ta en cigg till och kika om det har lugnat ner sig.
'










'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback