kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Blått och fint !

Ser ut att bli fint väder idag, :)
Blått och fint på himlen nu, regnet och ovädret är långt borta nu. Blåser en liten aning här iaf.
Har precis slagit igång kaffet till morgon personalen, och ska ta mig en liten kopp när det är färdigt.
Samt ta mig en cigg :)
Snart är det dags för hemgång. Längtar efter min säng nu.
Trött trött.
Blir nog en dusch innan jag lägger mig, skönast så.
Sova en stund sen och bege sig ut till Kölinge kanske, det ryktades om att det skulle bjudas på grillat där idag, så då passar man ju på, det är ju som godast när pappa gört :)
Kanske passa på att klippa karln, börjar bli långhårig igen nu.
'
Kaffe och cigg vare.
Puss och Kram !











'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback