kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Attans köttbullar !

Jag försov mig idag, men jag var trött med efter nattens jobb så det var kanske inte så konstigt. :)
Men vädret var ju fint när jag sov iaf, nu har det molnat på här i lill Gimo. Så det kommer väl en regnskvätt senare, då känner man sig inte så dum för att man har sovit och varit inne.
Så det blir nog en lugn eftermiddag och kväll idag, ska ta och laga iordning lite mat snart, idag blir det kyckling med blomkål och broccoli gratäng. Lyxa till det idag, haha ! :)
Skriver ut recept och så får ni en bild på det hela när det är klart :)
'
Nu ska jag kika lite på PH hade jag tänkt, och försöka hitta på vad man ska göra imorgon.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback