kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Åter hemma i Gimo igen..

...But I'd rather be right where you are.
'
'
Alltså hemma igen, men vill helst inte vara det. Är jag inte hemma, sitter jag inte själv, är jag inte hemma tänker jag inte så mycket.
Iaf, så hade jag det jätte trevligt, vi kollade på film, The fighter, den var faktiskt bra. :)
Sen kollade vi på Vampyrer suger, den var förbannat jävla dålig, haha !
'
Efter filmerna så åkte jag hemåt. Kom hem, satte mig här och har suttit sen dess. What else to do ?
Lyssnar på musik. Lägger upp låten om en stund.
Tänkte om jag skulle kliva in i duschen om en stund. Och lägga mig på soffan, bädda ner mig här.
Sängen känns bara alldeles för tom just nu, så soffan får väl duga just nu.
Ska väl kika på OTH tänkte jag, och PH avsnittet jag inte kollat på idag.
Men först duschen.
'
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback