kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Appropååå.

Någon man tycker om, eller ja, i mitt fall är intresserad av rätt så mycket. :)
Pratade med Han för kanske en timme sen, Han ringde. :)
Pratade en liten stund bara, men det räcker för mig. :)
Han sa iofs att Han skulle ringa upp om en stund, men känner jag Honom rätt så somnade Han, och det förstod jag :)
Han hade varit ut på galej eller ja, druckit lite, och så hade Han ont i huvudet när vi pratade.
Men söt är Han, sömnisen, ska ringa Honom imorn eller ja senare idag när jag vaknar, som Han sa, får se om Han är vaken då :)
Sen lär jag åka in till staden imorn, köpa present till Lillasyster som fyller år i helgen, och införskaffa mig en hdmi/usb kabel av något slag, och lär handla lite mat å :)
Ska bara försöka få tag på någon som vill sällskapa mig för det är ju så tråkigt att handla själv.
'
Nej nu ska jag ta och baka lite grann, dagpersonalen uppskattar det iaf, pensionärerna med :D
'
Puss och Kram !










'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback