kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

A day with my lovely ! :D <3

Japp, hämtade upp Linda, åkte till Östhammar, panta och handlade, bara sånt jag får handla :)
Kom hem, lagade lite mat, vart kycklingfilé, kokt blomkål och en grönsallad, med bea och så drack vi ramlösa med smak av ananas :D
Gott vare och mätta vart vi satan !
Kikade på en film när vi åt, Never back down, väldigt bra, lite action och så snygga karlar :D
Drack kaffe, och hade tok mys !
Det vart en film till efter denna, då kikade vi på The karate kid, med Jaden Smith, oerhört bra, har sett den en gång förrut men den är lika bra när man ser den andra gången.
Pratade och messade med Han med, väldigt länge, :)
Efter film och så, så pratade vi ännu mer.
Och så fick dom för sig att dom skulle åka hit. :O
Efter ett tag så körde jag hem Linda och då ringde Han igen, och så var dom på väg. Gaah !
Har pratat med dom ett tag fram och tillbaka, sist jag prata med dom för en stund sen så var dom i Lejsta, börjar närma sig, ohno :D
Så jag har slagit på kaffe åt mig, och tagit en snabbdusch :)
Och nu är dom i Alunda. :)
Dags att säga hejdå nu, för snart är dom här. :) Iiih !
Ta en kopp kaffe och sätta mig på ballen en sväng :)
'
Förlåt för dålig uppdatering idag. Haft mycket att göra.
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback