kategoriserad i » Saknad, ♥ Saknad, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 Juli 2011 - 12 år av saknad

En av de värsta dagarna i mitt liv. Dagen du togs ifrån mig, oss.
Jag är ledsen för att jag inte kan komma och hälsa på dig, jag vill så gärna.
Kanske gör jag det, för det gör ont att jag inte gör det oftare. Jag saknar dig !
'
Den 9 Juli 1999 kommer alltid att vara en av de sorgligaste dagarna i mitt liv, ängeln fick vingar och lämnade jorden.
12 år har gått. 12 hela jävla år, hur är det möjligt, det känns som att det var igår allt hände. Olyckan, ambulanser, helikopter, poliser, brandmän, sjukhus, röntgen, nackkrage, prover, tårar, smärta, saknad.
Känslan av obehaget sitter fortfarande kvar från den dagen, jag såg allt. Det vart svart, jag såg allt på riktigt.
Obehaget, tårarna, skriket, paniken, mörker. Allt försvann.
'
Jag saknar dig, och jag kommer alltid att sakna dig den här dagen, och alla dagar, året runt ! Det gör ont än, tårar rinner, hjärtat brister. Jag förlorade dig, du kommer inte tillbaka. Vila i frid ! ♥
'
Tårar rinner medans jag skriver, smärtan kommer åter, paniken känns nära, skriket kvävs.
- Det blir bättre, säger ni.
Nej det blir det inte, 12 år har gått och samma känsla kommer åter.
'
If I could I would take your place, and you'd still be here.
'
'
Jag kommer alltid att älska dig ! ♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback