kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 22 & Onsdag 23 Februari 2011

Tisdag 22 Februari 2011;
'
Somnade sent igår, kunde inte riktigt komma till ro, fattar inte. Man kan bli less på mindre.
Men vaknade iaf där någon gång runt 10 tiden, kollade då telefon som jag för engångsskull inte hade vaknat av, och såg 4 missade samtal. Ajdå, från jobbet, och Hubbabubba, men Hubbabubba jobbade så det var från jobbet.
Ajdå igen, jag som ville jobba, men så vart det ju inte, attans !
Men men, inte så mycket att göra åt saken, tog mediciner, klädde på mig och slog igång lite kaffe, rökte lite, och så vart det soffan och facebook.
Och hade absolut ingenting att göra, blööö !
Saknar verkligen skolan nu, och mina klasskamrater ! Vill tillbaka nu nu nu, vill inte ha mer lov nu.. :(
'
Det vart tvn, och inte så mycket mer, hade väldigt tråkigt, så vart det lite matlagning, va ner och handlade lite grann.
Det vart, köttbullar, potatis, kokt blomkål, broccoli, morötter, inlagd gurka och sås :)
Sen vart det mer kaffe efter maten.
Och så pratade jag med mormor i telefon en sväng :)
Sen vart det soffan och ladda inför kvällen träning. :) Ska bli skönt och jobbigt, men framför allt kul ! :)
'
Pratade med Agda en sväng innan, och hon skulle komma och hämta upp mig, så jag gjorde mig klar, böt om till träningskläder, fyllde vattenflaskan med vatten, och så gick jag ner och vart hämtad, sen vare träning på G !
Och ja, jobbigt var det, men kul som fasen ! :D:D
'
Kom hem efter träningen, pratade med N på msn en sväng, sen vart det duschen, och så vart det lite prat med folk på msn, och så vart det facebook med :)
Kikade på Big brother och sen vart det sängen för min del, trött och ville var utvilad tills imorn när jag åker till Gåvan och umgås med Karro, Nicke och Lucas :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Onsdag 23 Februari 2011;
'
Vaknade av klockfaen, 8 först, men snoozade till 8.30. :)
Sen gick jag upp, slog igång kaffebryggaren, klädde på mig och så gjorde jag mig iordning.
Satt en stund vid facebook, och så var det dags att bege sig ut i kylan och hoppas på att bilen startade. :)
Och det gjorde han. :) Så jag borstade av han lite, och skrapade lite rutor.
Sen bar det iväg in till staden, åkte till NetonNet, kikade lite, och hittade mig en stereo, och så hittade jag en kamera som jag velat ha lääänge, och nu jäklar, billigt och bra, sen minneskort till den med, och så vart det en mobilladdare till bilen med. :)
Efter det så åkte jag ut mot Gåvan, kom fram efter en halvtimme typ, Karro mötte mig, så jag parkerade och så gick vi in och hälsade på grabbarna, åh han är ju bra sööt lille Lucas :D
Så vi hade mys, och drack kaffe med, pratade och ja, hade jätte trevligt. :)
'
'
'
'
Vi åt mat, och så vart det massa lek och bus med Lucas, som ni ser på bilderna, testade min nya kamera med, :) Jag är nöjd, den fungerar bra, :)
'
Klocka gick fort där, men den gör ju det när man har trevligt. Så det vart dags att röra sig hemåt. Motvilligt, men ändå.
Kallt satan var det ute med, huah !
Kom till Uppsala stannade där, pratade med Tobben i lur'n, och så lufta jag däcken, bestämde mer eller mindre med herrn att han skulle hjälpa mig att byta stereo i bilen imorn. :)
Sen åkte jag hemåt, kom hem, kaaaaaallt satan ute, kom in, slog igång tvn, och datorn, så vart det lite Big brother tittande, och så självklart facebook, och så messade jag Karro, och sa att jag va hemma. :)
Kollade klart på Big brother, sen gjorde jag iordning matlåda tills imorn, jobbdags, :P
Och så pratade jag nyss med Hubbabubba :) Messar lite med J nu. Och snart blir det sängen, väldigt snart, trött ja nu. :P
Dessutom ringer klockjäkeln tiiiidigt imorn, :S
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback