kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Tisdag 1 Februari 2011

'
'
'
God kväll !
'
Ja då satt man här igen, ännu en dag har gått. :)
Dagen började iaf med, att jag vaknade, efter allt för få sovtimmar, kunde liksom inte komma till ro igår kväll, somnade väl till slut, för sent dock.
Men ja, gick iaf upp, klädde på mig och tog mediciner, slog igång kaffe och gjorde mig iordning.
Drack kaffet, rökte lite. Och sen gick jag ut till bilen, och så åkte jag till Östhammar för att besikta om den.
Hade en bil framför mig i kön, och jag behövde inte vänta så jätte länge innan jag fick åka in, haha, stammis där jag, alla känner igen mig. :P
Men nej, med min vanliga tur så gick det ju inte. Fortfarande avgasläckage, så får komma tillbaka. =/ Skiit grejer.
Efter det, så ringde jag pappsen, pratade en stund med honom, kom hem, pratade med lillasyster en stund med, och med mamma.
Lillasyster ska kanske komma hit imorn eftermiddag, kväll. :) Då ska vi ha syskon-mys ! :D
'
Efter att ha pratat med dom, och slängt i mig lite nudlar, så åkte jag mot skolan. Kom dit, och lektionen började, medicin. Och ja det va kul, och det gick bra. :)
Fick rast, och sen började nästa lektion, psykologi. :) Också kul, och intressant. :)
Efter den lektionen fick vi sluta. :) Så jag och Agda åkte hemåt, släppte av henne vid dagis, och så åkte jag hemåt.
Kom hem, började laga mat, och så pratade jag med lillasyster igen. Idag vart det kebabgryta ala Mickan, och ris. :)
Åt medans jag kikade på en film, och sen gjorde jag mig klar för att åka upp till Hammarskolan, för ännu ett träningspass. :)
Laddad som tusan var jag, tog ut pengar först, och sen bar jag iväg. Kom fram, plockade fram det jag skulle ha och sen, köpte jag kortet, och så var träningen igång. Svettigt och jobbigt, men skönt. :)
Efter träningen så åkte jag förbi Agda och tog en cigg, och pratade lite grann. Och sen bar jag iväg hem, märkte då att bilen inte var som den ska, lampor lös och blinka, jag tänkte, vad fan är det nu då ?!?!
Kom hem till min parkering, kikade generator remmen, men alla snurrade som dom skulle, och ja jag fick ringa min pappa, han lyssnade och så, men han får kika på det om det inte försvinner. Kan va för att jag körde i en vattenpöl, men den var svår att undvika med tanke på att den gick över hela vägen.
Men ja, får se då. :) Annars skulle pappsen komma förbi imorn kväll.
Efter att ha pratat med pappa, så hoppade jag in i duschen, och sen åkte jag över till Agda och lämna cigg, och sen hem igen, kikade face, och kika lite på tv, och nu skriver jag lite blogg.
Men nu känner jag hur ögonen grusar sig, så nu blir det nog sängen. :)
'
Goodbye, and Goodnight !

Comments
Anonym säger:

Vad kul att du läser till usk! Det behövs verkligen ett kunskapslyft på många håll inom äldreomsorgen!

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback